Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klicka i fältet för avreseort som omdu tänkt boka en resa, då kommer Poäng/Pengar upp som checkboxar.

Tack men seat mapsen ser helt knas ut när jag försöker förboka dom nu, saknas platser i den själva grafiska vyn. Verkar som det finns en hel del kvar att göra för SAS.

Jag och min sambo har varsitt Eurobonus. Kan vi använda olika många poäng från båda kontona till samma bokning 2-4-1 för oss?

Jag och min sambo har varsitt Eurobonus. Kan vi använda olika många poäng från båda kontona till samma bokning 2-4-1 för oss?
Tyvärr så går inte det enligt reglerna, men det har tydligen hänt att någon här på BC har lyckats få till ett undantag så fråga går ju... Men det är nog inte så stor chans.

Bonusbiljetterna släpps om jag förstått det rätt 330dagar innan avresa. Om jag då vill boka EWR-ARN släpps dom då stockholm tid 00.01 eller new york tid 00.01?

Bonusbiljetterna släpps om jag förstått det rätt 330dagar innan avresa. Om jag då vill boka EWR-ARN släpps dom då stockholm tid 00.01 eller new york tid 00.01?

Det är väldigt luddigt det där, det kan lika gärna vara 320 dagar och 14 timmar innan.
Alltså så finns det ingen bestämd tid när bonusplatser släpps.

Frågar här innan jag ringer SAS eller Tallinn. Har en bonusresa bokad via SAS från CPH-ORD-CPH i höst med 2-4-1. Funderar på att ändra hemresan till en open jaw från Helena i Montana tillbaka till CPH. Det blir då troligen med United inrikes till ORD och sedan den redan bokade SAS-flighten hem. Kan SAS ordna det eller måste det bli ett samtal till Tallinn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen