Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Både United och ANA Tools hittar tillgänglighet på LH 813 GOT-FRA i C i december för 2 personer.
Men Tallin säger att det inte finns några awardbiljetter. Varken i economy eller business.

Vad är det som felar?

• Gilla
Reactions: Gus
Både United och ANA Tools hittar tillgänglighet på LH 813 GOT-FRA i C i december för 2 personer.
Men Tallin säger att det inte finns några awardbiljetter. Varken i economy eller business.

Vad är det som felar?
Bara för att de finns via ana och united behöver det inte finnas för eurobonus. Jag hade dock omvänt på nuvarande resa, Tallinn kunde se platser på direkt flighter som jag inte såg hos United.

Vad är det som felar?

Vilket datum är du intresserad av?

I slutändan är det ju tyvärr Tallinn som avgör om det går/finns eller inte. Men det har hänt mer än en gång för mig att man fått ringa igen och då komma till en annan agent som är lite mer "fingerfärdig". Förstår inte hur det kan vara så egentligen, men det har som sagt hänt mig mer än en gång.

Vi är bokade idag på LH 821, och min mor på LH 813.

Vi försöker boka om till LH 813 men det går inte fast United visar tillgänglighet.

I värsta fall så får vi flyga på olika avgångar och träffas upp i FRA för vidare färd mot SYD.

Vilket datum är det ni ska flyga?

Skumt att inte Tallinn ser den. En listning visar 4 tillgängliga awardplatser lediga på den flighten för den 8e dec.
LH 813
J9 C9 D9 Z8 P6 I4 Y9 B9 M9 U9 H9 XL Q9 V9 W9 S9 T9 L9 KC

Men i slutändan är det tyvärr vad Tallinn ser som gäller ju. Enda du kan göra är nog att vänta och försöka igen lite senare och se om dom kan se samma då.

Är det inte ganska gammaldags att man måste ringa för att boka sina awardbiljetter? Vore det inte smidigare och billigare för både SAS och oss kunder att vi kunder får tillgång till ett datasystem och bokar biljetterna själva, som man gör hos United? Då kan ju SAS lägga ned Tallinn och spara pengar på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen