Vic
Medlem
Ok! Och eventuellt erhållna EB-poäng?Du får negativ spend mot dina 150k. Så du behöver 200k innan första triggas.
Ok! Och eventuellt erhållna EB-poäng?Du får negativ spend mot dina 150k. Så du behöver 200k innan första triggas.
AmEx brukar köra på att de litar på sina kunder, dvs de utgår från att du har ärliga avsikter och att du kommer fortsätta använda kortet. Därmed skulle jag tro att om du inte sätter detta i system så kommer de bara att räkna av det från framtida överföringar. Därmed inte sagt att de inte under några omständigheter inte drar tillbaka poäng och vouchers.Ok! Och eventuellt erhållna EB-poäng?
De får du behålla, men för de första 50k du spenderar får du inga nya bonuspoäng (eller rättare sagt du får arbeta dig upp från minus).Ok! Och eventuellt erhållna EB-poäng?
Ah! Rimligt. Tack för svar.De får du behålla, men för de första 50k du spenderar får du inga nya bonuspoäng (eller rättare sagt du får arbeta dig upp från minus).
Jag ringde Tallin idag för att kolla mina vouchers. Det visade sig att jag har två som går ut nu vid årsskiftet, vilket var en överraskning. Jag trodde jag bara hade en. Den voucher jag fick i nu juli gäller hela 2017 och den jag fick nu i november gäller hela 2018. Det börjar bli dags att planera några resor!
Tyvärr blir jag nog tvungen att vaska de två som går ut nu sista december.
Har ca 50000 kvar till voucher nr2 men kommer inte komma upp i summan för jag betalt allt, hur reagerar Amex om jag bokar en F för 50+ och sedan avbokar den nästa månad, drar de tillbaka VOUCHERN?![]()
Jag drog tillbaka en bokning i slutet av November men har fortfarande inte fått tillbaka mina avgifter/skatt på den bokningen. Ringde Talinn som sa att det tyckte det var länge och skulle lägga in en påminnelse till sin faktureringsavdelning.
Vad är era erfarenheter med hur länge detta brukar tA?