Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

Finns det någonstans inloggad på amex site man kan se hur många/vilka 2-4-1 checkar som är aktiva och när de går ut?
Eller måste man ringa Tallinn?

Finns det någonstans inloggad på amex site man kan se hur många/vilka 2-4-1 checkar som är aktiva och när de går ut?
Eller måste man ringa Tallinn?
Man måste tyvärr ringa, möjligtvis kan du se om du har ingen eller en aktiv voucher genom att gå in på sas.se och prov-boka en bonusresa och se om det dyker upp någon 2-4-1 där. Men det är inte helt tillförlitligt.

Hej, försökte ringa till Amex supporten idag men fick svaret att dom har stängt kundtjänsten? Är det någon form av röd dag?

Jag ringde och valde 0 för att tala med kundservice men fick bara " Vår kundservice är stängd idag" någon med typ amex guld kort eller elite som kan ringa och dubbelkolla pls?

//MrDollar

Jag ringde och valde 0 för att tala med kundservice men fick bara " Vår kundservice är stängd idag" någon med typ amex guld kort eller elite som kan ringa och dubbelkolla pls?

//MrDollar

Det är öppet för mig (elite) Vad är det för fråga du vill ställa? Är det något generellt så kan jag ställa den åt dig.

Toppen