Nej, inte statusgrundande, men "vanliga" eurobonus poäng som går att använda får jag iaf![]()
Jag har svårt att se värdet med status för någon som reser så lite. Om du reser i business har du redan de flesta förmåner EBG skulle ge dig och reser du i economy har du en bra bit kvar till EBG om jag inte räknar helt snett.
Från Amex får du poäng ja, tyvärr är ju familjedelningen som fanns förut indraget för tillfället.
Om några veckor är det som rapporterats, kan vara 1 vecka eller 8 veckor eller kanske mer.Hallå!
Någon som har koll på när det går att värva igen? Just nu går det heller inte att signa upp sig för ett Premiumkort, förädringar var igång, någon som har någon spekulation i vad det kan tänkas vara? Kanske gäller Elite och Classic med?
De 20000 poängen är helt värdelösa om du inte flyger ihop 25000 poäng själv så att du når EBG. Att betala 4000kr för ett EBS är inte väl använda pengar.
Betalar du 100kr så betalar du 100kr. Men den du betalar till får kanske bara ut 98kr.Tar amex en viss procent på allt vi betalar också? Dvs om en vara kostar 100kr, betalar vi då i slutändan 110kr?