Har skickat pmOgge_W skrev:Tar gärna emot en värvning till Amex PremiumKlicka för att utvidga...
skickat pm!Karl Pedal skrev:Tar gärna emot värvning till Amex PremiumKlicka för att utvidga...
Tonton skrev:Hej alla experter!Finns det något att hämta från Premium-kortet för strejken? Blev försenad 17h mot London och är nu är hemresan ombokad på en flight som resulterar i 40h försening + 2 extra hotellnätter (betalat av mig själv till att börja med - om det nu gör någon skillnad)Klicka för att utvidga...
miramax skrev:Jag skulle bli ledsen om du inte fick något. Hur blev det?Klicka för att utvidga...
nitrid skrev:Jag är lite nyfiken på kortet. Erbjuds man några förmåner hos hotellkedjor?Klicka för att utvidga...
nitrid skrev:Jag är lite nyfiken på kortet. Erbjuds man några förmåner hos hotellkedjor?Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Hur var det nu, man fick väl inte skicka pm om värvning om det uttryckligen inte efterfrågas?Klicka för att utvidga...
Självklart. Svarade du på frågan om förmåner på hotell så hade det väl dock varit bättre att svara det i tråden så att alla fick ta del av det, eller hur tänkte du? Ville du bara något annat via pm så finns det ju inget intresse för oss andra att ta del av att du skickat pm, eller?Impendill skrev:Att skicka PM är väl tillåtet eller?Klicka för att utvidga...
RasmusN skrev:Vad är fördelarna med att bli inbjuden gentemot att regga själv?Klicka för att utvidga...