Senaste nytt

SAS EuroBonus 2.0 lanseras i januari 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett halvår efter min J-klass resa med TG till BKK fick jag äntligen in mina poäng.......:)
Nu kanske jag hinner med 200K baspoäng innan min bryt tid går ut sista april.

Hoppas också att informationen kommer snart.........om EBX.
Det skulle vara jäkligt om man når 200K och SAS börjar med EBX lite efter min brytpunkt.:(

Ett halvår efter min J-klass resa med TG till BKK fick jag äntligen in mina poäng.......:)
Nu kanske jag hinner med 200K baspoäng innan min bryt tid går ut sista april.

Hoppas också att informationen kommer snart.........om EBX.
Det skulle vara jäkligt om man når 200K och SAS börjar med EBX lite efter min brytpunkt.:(

Du lär ju få den nya statusen ändå, tror inte SAS skulle vara så elaka att de rycker bort moroten när man börjat tugga på den.... :)

Denna reklam var på flyget hem från Shanghai i söndags.

photo.JPG

Sorry att den är lite suddig. Iaf står det: Coming Soon - New features within EuroBonus to make your travel even easier

Den har jag sett tidigare också. Men betänk att de även gör reklam för sina nya A320neo och A350...

Jag har gett upp och tror på EB2.0 när jag ser kontot säga EBD. Tills dess är allt bara en myt.

Hehe, jo. Dock var det vad den sa som jag tyckte var intressant. Nu ska det komma något som gör det ännu mer enklare. Inte förmånligare. Så jag är, som väl många andra, väldigt nyfiken på vad som komma skall iaf. :)

En annan rolig sak jag tänkte på. Kanske är dags för SAS att byta ut sin bild över Shanghai som de visar i planen. Shanghai Tower är inte med på bilden, vilket väl är lite som att ha en bild över Dubai utan Burj Khalifa. :)

Den har jag sett tidigare också. Men betänk att de även gör reklam för sina nya A320neo och A350...

Jag har gett upp och tror på EB2.0 när jag ser kontot säga EBD. Tills dess är allt bara en myt.
Och vi har inte fått någon av de här exotiska destinationerna av SAS än. ;)
Jomen det är ju även prickar vid Mexico City, Borneo och vad som verkar vara Nya Guinea ?

Visa bifogad bild 14968
http://www.businessclass.se/forum/s...-hong-kong-mexico-city-brunei.html#post129781

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen