Senaste nytt

SAS EuroBonus 2.0 lanseras i januari 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl jättebra att detta görs, men exemplet att det finns bonusresor i C till NYC är ju ett slag i ansiktet på oss. Antingen så var det ett feltänk, eller så har SAS en hel del att göra i ämnet "förstå sina kunder". Tror man på fullaste allvar att en resa i C för 400.000 poäng OCH 13.500 SEK är ett alternativ så blir jag mörkrädd.

Norrman....

Det är helt ointressanta skillnader imho. Båda är lika löjliga.
Jomen, hejsan Agehall! Jag hade inte en susning om att du var medlem här på BC. Oerhört roligt att få se mer av dig efter alla dessa år. Jag vet inte om du minns, men själv så ser jag fortfarande oss två på det där röda lilla Cessna planet över Afrika kust, 97. En sommarnatt av högsta kvalité, vi måste höras vid lite närmare någon dag. Ha det fint, agehall !

Last edited by a moderator:
Jomen, hejsan Agehall! Jag hade inte en susning om att du var medlem här på BC. Oerhört roligt att få se mer av dig efter alla dessa år. Jag vet inte om du minns, men själv så ser jag fortfarande oss två på det där röda lilla Cessna planet över Afrika kust, 97. En sommarnatt av högsta kvalité, vi måste höras vid lite närmare någon dag. Ha det fint, agehall !

Slogs ni av liknelser mellan A.G. Hall och Agehall redan då?

Jomen, hejsan Agehall! Jag hade inte en susning om att du var medlem här på BC. Oerhört roligt att få se mer av dig efter alla dessa år. Jag vet inte om du minns, men själv så ser jag fortfarande oss två på det där röda lilla Cessna planet över Afrika kust, 97. En sommarnatt av högsta kvalité, vi måste höras vid lite närmare någon dag. Ha det fint, @agehall !

Jag tror du har fel Agehall. Jag har helt klart inte flugit någon Cessna över Afrikas kust 1997. Eller är det någon slags liknelse som jag inte kopplar..?

Jag tror du har fel Agehall. Jag har helt klart inte flugit någon Cessna över Afrikas kust 1997. Eller är det någon slags liknelse som jag inte kopplar..?
Jag får be hemskt mycket om ursäkt. Efter vidare research så märkte jag precis att det inte var dig, agehall jag syfta på. Utan en mycket närstående (var mycket närstående) kollega som jobbade med mig via det tyska aktiebolaget "Hall" (A.G.=Tysk beteckning på aktiebolag).
Eller det kanske är medlem Hall ?

Frågan är hur mycket man törs hoppas efter 15 år av kass webbplats?

Dels så förstår jag SAS lite bättre när lilla BusinessClass har problem med diverse tekniska detaljer här och där trots enorma konsultfakturor :)

Dels så har jag hört talas om hur många olika (gamla) system som ska kopplas ihop, en ändring här ger något oväntat där osv. Nu när dom gått över till Amadeus kanske det blivit lite lättare?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen