Senaste nytt

SAS Electronic Bag Tag Trial

Nu är ju inte detta en färdig konsumentprodukt. Det här är ju inte en officiell SAS integrering - än. Fel kommer, nästan förhoppningsvis(!), att inträffa för oss försökskaniner - med avsikt att vanliga konsumenter, såsom min far, i ett senare skede slipper dem. En beta-testare som inte levererar ett eller flera fel/synpunkter/avvikelser har i mitt tycke inte provat produkten tillräckligt hårt.

Nu kör vi mina vänner, det här tycker jag är coolt och andas ungdomlig vilja att utvecklas!!! Tänk som potentiell framtida Gold/Diamond förmån, första gången du uppnår denna nivån, då får du en gratis Bagtag för att SAS bryr sig om din tid och vill göra det enklare för dig i framtiden. Eller att det i SAS Goodie Bag för Diamonds istället för fyra biobiljetter ligger två nya Bagtags?!

Jag fick bara information om att vidare kontakt skulle hållas genom mail så jag har mailat mina initiala synpunkter till han som höll den korta introduktionen för oss imorse och fick svar ganska snabbt att mina synpunkter och funderingar var mottagna och noterade.

Kan inte föreställa mig något annat än att de tacksamt tar emot alla typer av kommentarer i det här skedet, särskilt om man inte får det till att fungera - sådant vill i varje fall jag veta när jag har beta-testar egna applikationer. Det ligger ju i allas intresse att det här går att testa på rätt sätt. Håller testet på nu i tre månader framöver tror jag nog att SAS är villiga att göra det som behövs för att det skall fungera såhär inledningsvis för oss allihopa.

Jag köpte en Rimowaväska med elektronisk bagagetag inbyggd.
Då hade de som argument att Lufthansagruppen hade ett samarbete med Rimowa.

Men lagom till att jag hade en flygning till Peking med Swiss, så hade stödet upphört...

Enligt SAS så kommer de att införa stöd för Rimowa också om detta test faller väl ut.

Jag köpte en Rimowaväska med elektronisk bagagetag inbyggd.
Då hade de som argument att Lufthansagruppen hade ett samarbete med Rimowa.

Men lagom till att jag hade en flygning till Peking med Swiss, så hade stödet upphört...

Enligt SAS så kommer de att införa stöd för Rimowa också om detta test faller väl ut.
Lufthansa har kvar samarbetet med Rimowa. Eller vilket stöd menar du har upphört?

Toppen