SAS efterregistrering

Wescey skrev:Kan man efterregistrera om man flög med en Eurobonus biljett?Klicka för att utvidga...
Resor betalda med poäng (vilket jag antar är vad du refererar till) ger inga baspoäng om de är awardbiljetter, alltså bokningsklass O, I, eller X.

Fått fel antal poäng på 2 av 3 segment på SAS Plus Pro Bio bokning (bokningsklass A), korrekt antal poäng på segment 1, men på segment 2 och 3 har jag fått poäng som en vanlig SAS Plus Pro biljett (bokningsklass A) 850p + mina 25% som EBG/EBD. Är det [email protected] som man fortfarande mailar för att få det korrigerat eller är diamond-mailen bättre?

Doctor-X skrev:Fått fel antal poäng på 2 av 3 segment på SAS Plus Pro Bio bokning (bokningsklass A), korrekt antal poäng på segment 1, men på segment 2 och 3 har jag fått poäng som en vanlig SAS Plus Pro biljett (bokningsklass A) 850p + mina 25% som EBG/EBD. Är det[email protected]som man fortfarande mailar för att få det korrigerat eller är diamond-mailen bättre?Klicka för att utvidga...
När jag saknade BIO-poäng mailade jag guld-supporten som fixade det på ett kick. Men båda funkar säkert.

Back