Senaste nytt

SAS efterregistrering

Gus

Medlem
Två frågor om efterregistrering.

1. På mitt boardingpass står det under "Class" M O. Hur vet jag om det är M eller O jag ska ange som bokningsklass?

2. Nu har jag försökt efterregistrera en resa flera gånger men kommer bara fram till denna bilden hela tiden, sidan ber mig logga in igen. Vad göra?

Screenshot_20190710-222812_Chrome.jpg
 

mha321

Medlem
Två frågor om efterregistrering.

1. På mitt boardingpass står det under "Class" M O. Hur vet jag om det är M eller O jag ska ange som bokningsklass?
O

2. Nu har jag försökt efterregistrera en resa flera gånger men kommer bara fram till denna bilden hela tiden, sidan ber mig logga in igen. Vad göra?
Ingen direkt aning på den :) Prova annan webbläsare? Ta en fika eller två och försök senare?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

WF789

Medlem
Retroreg-mailen er helt på trynet. Hjalp en kamerat som er EBB med å registrere manglende poeng med Widerøe og de avviste først med begrunnelsen at Widerøe ikke gav poeng. Neste runde avviste de på nytt med at aktuell flight ikke gav poeng selv om jeg lenket til sosiale media hvor WF bekreftet at vi var poengberettiget. Fikk den til slutt igjennom via det "manuelle" skjemaet.
 

Maja

Medlem
Och hur ska jag tolka detta tro?

Status
Misslyckades med fel: . OPE will process the request later

Saknar mina poäng från MIA-FRA-GOT för hela sällskapet på 5 personer. Boknignsklass P. På boardingkorten så står det LH-flightnummer och raden under ALSO UAxxxx och korrekt flightnummer för UA. Bokningen är gjord via UA.

Fel av mig att ange LH-nr som är det som står överallt på boardingkortet överst eller något annat som är fel?

Bättre att maila direkt till ebretro@sas.se istället för formuläret?
 

Rokkoko

Medlem
Jag tänkte efterregistrera en inrikesresa som bokades via RCG. Jag saknar boardingkortet men har bokningsnummer både från SAS och RCG. Hur kan jag få tag på biljettnummer och bokningsklass?
 

ptotheg

Medlem
Jag tänkte efterregistrera en inrikesresa som bokades via RCG. Jag saknar boardingkortet men har bokningsnummer både från SAS och RCG. Hur kan jag få tag på biljettnummer och bokningsklass?

Ta hem appen CheckMyTrip så får du fram all data du behöver via den för att göra retroclaim
 

ptotheg

Medlem
Tack! Plockade hem appen och la till resan. Bokningsklassen står dock som okänd och något biljettnummer kan jag inte alls se.

Om jag söker på SAS bokningsreferens där får jag fram biljettnummer (börjar på 117).

Har du kvar bekräftelsen från resebyrån kanske bokningsklassen framgår där? Har du bara biljettnummer kan du testa dig fram med bokningsklassen
 
Toppen