Nej, inte tillbaka ännu.Jannes skrev:Hoppsan, du har fått *rätt* summa tillbakadragen? Det är illa.Klicka för att utvidga...
Nej, inte tillbaka ännu.Jannes skrev:Hoppsan, du har fått *rätt* summa tillbakadragen? Det är illa.Klicka för att utvidga...
Jag har fått båda. Status kom igår.henke12 skrev:Bara jag som inte fått några poäng alla (varken extra eller status) från mastercard nu i April?Klicka för att utvidga...
Det verkar som att man av misstag lagt in statuspoängen för februari även denna månad, vilket nu har justerats.adhoc76 skrev:Status igår +2674. Status idag -2764 och samtidigt +996. Märklig rörelse får man säga?Klicka för att utvidga...
Exakt så. Bekräftar detta härifrån oxå.Waldo P. Barnstormer skrev:Det verkar som att man av misstag lagt in statuspoängen för februari även denna månad, vilket nu har justerats.Klicka för att utvidga...
Kris skrev:Exakt så. Bekräftar detta härifrån oxå.Klicka för att utvidga...
Jag har 2 insättningar.airac skrev:Jag fick bara en post med extrapoäng denna månad. Jag brukar få två en för huvudkortet och en rad med extrakortets poäng. Hur ser det ut hos er?Klicka för att utvidga...
airac skrev:Jag fick bara en post med extrapoäng denna månad. Jag brukar få två en för huvudkortet och en rad med extrakortets poäng. Hur ser det ut hos er?Klicka för att utvidga...
Jag har aldrig fått mina poäng uppdelade på flera rader baserat på huvudkort/extrakort, enbart eventuella kampanjpoäng och spend i utlänska valuta. Är ni säkra på att ni verkligen fått olika insättningar baserat på kort?zippan skrev:Jag har 2 insättningar.Klicka för att utvidga...
Samma för mig. Aldrig uppdelat på dom olika kortenMattias Holmén skrev:Jag har aldrig fått mina poäng uppdelade på flera rader baserat på huvudkort/extrakort, enbart eventuella kampanjpoäng och spend i utlänska valuta. Är ni säkra på att ni verkligen fått olika insättningar baserat på kort?Klicka för att utvidga...
Ganska.Mattias Holmén skrev:Jag har aldrig fått mina poäng uppdelade på flera rader baserat på huvudkort/extrakort, enbart eventuella kampanjpoäng och spend i utlänska valuta. Är ni säkra på att ni verkligen fått olika insättningar baserat på kort?Klicka för att utvidga...
Jag får poäng insatta på liknande sätt med extrakortet.
folo skrev:Stämde av mitt kontoutdrag mot poängloggen på sas.se. Kan lägga till att jagintehar något extrakort.- Allt som inkluderar CAMPAIGN POINTS (dubbla poäng-helg, dubbla poäng på sas.se-period) som beskrivning i loggen hos SASMC redovisas som en post i poängloggen på sas.se- Allt som inkluderar REWARD POINTS som beskrivning i loggen hos SASMC redovisas som en post i poängloggen på sas.se- Spend i utländsk valuta (i alla fall icke-kampanj-delen) går under REWARD POINTS och redovisas inte som separat post i poängloggen på sas.se.Kortfattat så är en av posterna i poängloggen på sas.se de poäng man tjänat utöver det normala tack vare kampanjer. Den andra posten är den normala intjäningen i alla valutor.Hur extrakort påverkar får någon annan gräva iKlicka för att utvidga...
chris skrev:Hur stor spend måste man komma upp i per månad? Har vanliga eurobonus mastercard, men funderar på att byta till premium. Bra? Har ett bröllop på gång så en del utgifter som borde kunna ge endel poängKlicka för att utvidga...