Senaste nytt

SAS EB Mastercard Premium - Förändringar gällande årspriset och Statuspoäng

Känns väl inte helt osannolikt att problemen ligger på SAS:s sida med tanke på att även genomförda flygresor under Mars månad endast redovisat extrapoäng och inga bas/statuspoäng.

Kollade precis och den resa jag hade den 1 mars och den är fortfarande markerad som extrapoäng och statuspoängen har inte uppdaterats.

Kan det vara så att det mindre beloppet av de två egentligen ska vara statuspoäng? Hos mig är det knappt hälften av det större beloppet. Att det inte blir exakt hälften beror i så fall på att statuspoängen räknas för kalendermånad och extrapoängen mellan brytdagarna.

Kan det vara så att det mindre beloppet av de två egentligen ska vara statuspoäng? Hos mig är det knappt hälften av det större beloppet. Att det inte blir exakt hälften beror i så fall på att statuspoängen räknas för kalendermånad och extrapoängen mellan brytdagarna.
Nej, det har alltid delats upp mellan de ”vanliga” poängen och de som intjänats under dubbla poänghelger. Dvs att de redovisas som två separata transaktioner/överföringar till Eurobonuskontot.

Vi kan konstatera att de flesta fått sina extrapoäng men ingen har fått statuspoäng ännu.

Det som SEB lovar är att poängen ska vara tillhanda den 10e, dvs nästa fredag. Sitt lugnt i båten fram till dess. Att bombardea SEB kundtjänst nu med frågor kommer nog inte hjälpa någon. Inga löften har ju heller blivit brutna.

Flertalet +1 inlägg har dessutom tagits bort, den typ av inlägg undanbes på forumet.
När någon får statuspoängen också lär det komma info i tråden gissar jag.

/Moderator

Vi kan konstatera att de flesta fått sina extrapoäng men ingen har fått statuspoäng ännu.

Det som SEB lovar är att poängen ska vara tillhanda den 10e, dvs nästa fredag. Sitt lugnt i båten fram till dess. Att bombardea SEB kundtjänst nu med frågor kommer nog inte hjälpa någon. Inga löften har ju heller blivit brutna.

Flertalet +1 inlägg har dessutom tagits bort, den typ av inlägg undanbes på forumet.
När någon får statuspoängen också lär det komma info i tråden gissar jag.

/Moderator
Sorry!

Toppen