Nu tycker jag lite synd om SAS. Det är ju säkert ett jättekul och intressant event. Men det är alldeles för dyrt och alldeles för oklart vad man får ut av det.
Jag fick för övrigt precis ett nytt mail med detta erbjudande... "Sign-up by September 1st and it’s first come, first served, so don’t miss out! Best wishes, Eivind Roald"![]()
Det är ju faktiskt någonting som Flyingblue gör bra. Tror att jag varje år som jag var FB Platinum blev inbjuden till något. Att det sedan oftast var saker jag var helt ointresserad av är en annan femma. Det var iaf rimliga arrangemang och vad jag kommer ihåg var de gratis.Om jag skulle vara EBD så skulle jag mer uppskatta en biljett till en hockey-/fotbollsmatch än dylikt snobberi.
Jag har fått gratis biljetter till hockey (i Malmö med Tre kronor) och biljetter till Melodifestival. Så visst delar SAS ut lite gratis saker.....Det är ju faktiskt någonting som Flyingblue gör bra. Tror att jag varje år som jag var FB Platinum blev inbjuden till något. Att det sedan oftast var saker jag var helt ointresserad av är en annan femma. Det var iaf rimliga arrangemang och vad jag kommer ihåg var de gratis.
8st från början?Ett antal har bokat iallafall. 7 st kvar när jag tittade. Kommer inte ihåg hur många det var från början.