@Flyingandy jag är rätt övertygad om att folk här har bokat reservplatser. Starta en återbudslista?!
Well, den här tråden är från kl 1030 igår, så du har haft nästan ett dygn på dig att fixa en biljett. Det är meningslöst att hålla utkik efter utskick - mycket bättre att hålla koll på BC.Suck, satt på sk483 ARN-OSL som stängde dörrarna 09.20, flight mode till 10.22. Mailet kom 09.22, inga biljetter kvar. Kom i alla fall fram före tid för ovanlighetens skull
BIljetterna togs dock ner vid 11:30 igår och kom live igen vid 9:20-tiden någon gång idag så man hade ca 1-2h på sig igår att boka och idag låg det uppe ca 45 minuter innan alla biljetter var slut.Well, den här tråden är från kl 1030 igår, så du har haft nästan ett dygn på dig att fixa en biljett. Det är meningslöst att hålla utkik efter utskick - mycket bättre att hålla koll på BC.
So? Vad har du för dålig ursäkt för att inte läsa BC på en hel timme!?BIljetterna togs dock ner vid 11:30 igår och kom live igen vid 9:20-tiden någon gång idag så man hade ca 1-2h på sig igår att boka och idag låg det uppe ca 45 minuter innan alla biljetter var slut.
Jag löste mina biljetter igår morse utan problem (vilket du säkert redan vet). Sitta på flygplan utan wifi tycker jag är fullt godkänd ursäkt till att inte kunna vara online under några timmar.So? Vad har du för dålig ursäkt för att inte läsa BC på en hel timme!?![]()