Senaste nytt

SAS Diamod event Stockholm den 27 september

Suck, satt på sk483 ARN-OSL som stängde dörrarna 09.20, flight mode till 10.22. Mailet kom 09.22, inga biljetter kvar. Kom i alla fall fram före tid för ovanlighetens skull
Well, den här tråden är från kl 1030 igår, så du har haft nästan ett dygn på dig att fixa en biljett. Det är meningslöst att hålla utkik efter utskick - mycket bättre att hålla koll på BC.

Well, den här tråden är från kl 1030 igår, så du har haft nästan ett dygn på dig att fixa en biljett. Det är meningslöst att hålla utkik efter utskick - mycket bättre att hålla koll på BC.
BIljetterna togs dock ner vid 11:30 igår och kom live igen vid 9:20-tiden någon gång idag så man hade ca 1-2h på sig igår att boka och idag låg det uppe ca 45 minuter innan alla biljetter var slut.

Hej! Även jag satt upptagen i möte hela förmiddagen. När jag loggade in kl. 11 var allt slut. Samma sak hände mig för två år sedan, surt.
Om någon har en biljett över så tar jag den gärna.

Jag är uppskriven på väntelistan till att få biljetter, men om jag inte får det så kan väl någon vänlig själ som har det passa på att fråga någon representant ang:

* Kommer vi få någon mer Eurobonus bonus challenge?
* När kommer möjligheten till fryst medlemskap som de talat om?
* Blir det någon utbyggnad och renovering av ARN T4 lounge?
* Roll over miles?

Samt övriga eventuella nyheter och förbättringar för programmet. :)

Fyller på med några punkter som någon gärna får framföra, i prioordning :)

* Mikroöl i Loungerna
* Familjekonto
* Fler än 2 business Awards till Diamond på longhaul
* Uppgraderingsvoucher(s) i goodiebagen
* Ska Stockholm få någon ersättare till HongKong-linjen? Är det Tokyo som det talats om? När?
* Varför inget Diamond for life efter 10 år utan bara guld?

Toppen