jumbooze
Medlem
De jobbar på detSynd att dom inte har informerat varken CC eller Customer Service bara
![]()
De jobbar på detSynd att dom inte har informerat varken CC eller Customer Service bara
![]()
Vad menar de med det svaret?Lite punkter som jag kort noterade ner under mötet och efteråt.
Renklämma: Kommer ej mer pga fel bröd
.
Jag tolkade det som att det var vissa ämnen i brödet som man inte ville servera.Vad menar de med det svaret?
De pratade om fokus på ekologiska varor och hur renklämman inte helt motsvarade detVad menar de med det svaret?
Jag tolkade det som att det var vissa ämnen i brödet som man inte ville servera.
(Men för mig känns det för att det är något annat...)
De pratade om fokus på ekologiska varor och hur renklämman inte helt motsvarade det
Du kan nog känna dig lugn med att @EBGGOT kommer att lyfta den frågan ur Dublinperspektivet i Göteborg.Om inte så kanske det är ett ämne för Göteborgs-mötet..?
Tredjepartsloungerna var kort uppe och svaret var som kommunicerats tidigare att det gäller pengar till att kunna satsa på sina egna lounger.Kom den skrotade loungetillgången ute i Europa upp på agendan? Eller kanske i det större perspektivet varför SAS nu har krånglat till utbudet från det tidigare så enkla Go och Plus till ett stort antal variationer? Om inte så kanske det är ett ämne för Göteborgs-mötet..?
Någon info om vilka dessa tre är? SAS har ju som vanligt inte kommunicerar något.Tredjepartsloungerna var kort uppe och svaret var som kommunicerats tidigare att det gäller pengar till att kunna satsa på sina egna lounger.
SAS nämnde också att 3st Fast track som var med på listan som skulle bort ändrats till att finnas med igen.