Det är sällan jag skriver i just denna tråd, måste säga att 99,99% är SAS flygningarna bra, kan bara minnas en flygning där jag har blivit irriterad på någon av SAS personal, och det var en kabinanställd som tycket att jag stängde hatthyllas lucka för hårt!
Vid min resa mellan ARN-LPA den 15 mars med SK1819, så fick jag och övriga passagerare i PLUS kabinen en fantastisk service av kabinchefen och flygvärden som heter Mats och jobbade i PLUS.
14 rader i PLUS och högst tre stolar lediga!
Redan vid Bordningen märktes att detta kommer att bli något extra, varje passagerare noterades och inte bara med det vanliga god morgon och välkommen, utan med en extra kommentar och barnen fick extra uppmärksamhet med lite små prat och frågor.
Satt på 1D och det var verkligen roligt att notera det välkomnande som alla fick.
Under resan hade Kabinchefen och Mats en fantastisk service, städade upp borden, tog bort glas snabbt, och var snabbt på plats när passagerarna kallade på deras uppmärksamhet, och de flesta ville ha påfyllning av diverse drycker.
Frågade kabinchefen (kommer inte ihåg hans namn) hur orkar ni ha så hög servicegrad på en 5,45 timmars flygning?
Svaret blev, vi älskar att serva våra passagerare så att de blir glada och nöjda!
SAS skall vara stolta över dessa två personer!
Vid returen med SK 1820 den 19 mars blev det inte sämre vid ombordstigningen när man fick en jätte kram av kabinchefen
Sonja, för oss som har haft tillfälle att flyga med henne förut (
@David,
@GOTATH,
@fcx,
@Tommy @Bryant minns inte om vi fler, så kan jag bara säga, hon var som vanligt, det vill säga sprudlande glad, uppmärksam, hög service nivå. Vid avstigningen ny kram och "Peter hoppas vi ses snart igen!
Tack SAS för att Ni har så fantastisk personal.