Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Någon som var med på SAS-planen till EWR? Hur var stämningen där? Gick det att ta sig in till stan, eller var det lite av en pyrrhusseger?

Min SAS flight från Hamburg landade före tidtabell och tack vare det hann jag till en tidigare buss hemåt.

Sprang från garen till busshållplataen i tre minuter och jag fick göra en charge attack a la American Football mot automatiska dörrar efter tullen var en annan historia.

Tack SAS!

Vill tacka personalen på ARN. Har vid tre tillfällen den senaste månaden varit på möten över dagen som slutat tidigare i Sthlm. Bokat 21:00 flight hem i plus men kommit till ARN i tid till 18:00 flighten som varit slutsåld i min bokningsklass (enbart überdyra plus full flex kvar). Går till gaten och frågar om jag får åka med ändå och aldrig något tjafs utan en trevlig inställning. "Självfallet skall du få åka med om där finns ett ledigt säte".

Ett stort steg i rätt riktning och en god anledning att inte flyga GO.

Fikk en overføring på 1000EB points fra en venn i kveld. Poengene var på min konto 3 minutter senere. Impressive, mtp hvor mye negativt man hører om SAS IT og EB-points :)

Toppen