jumbooze
Medlem
Air rage är inte roligt, se tråden om flygande mat i Business...Kul att fler och fler vågar sjunga ut...
Såja @iRobert inte drabbas av Air rage - Wikipedia, the free encyclopedia nu...![]()
Air rage är inte roligt, se tråden om flygande mat i Business...Kul att fler och fler vågar sjunga ut...
Såja @iRobert inte drabbas av Air rage - Wikipedia, the free encyclopedia nu...![]()
Det var snabba ryck, bra jobbat SAS!Efter en long haul i SAS Goupptäckte jag att jag debiterats för mycket för "drinkpaketet" (enskilda priser) och kommenterade det kort i en enkät jag fått utskickad. Efter två dagar fick jag mejl med ursäkt och efter två dagar till pengar (i överskott!) tillbaka.
Bra jobbat, Ronnye och Anne-Lie!![]()
Hård check även idag på SK1517 till LHR. Barnfamiljer först. Sedan Plus och statusmedlemmar.Åkt arn-cph tre ggr senaste veckan, priority boarding fungerade vid alla sex ombordstigningar.
Är fortfarande helt tagen efter upplevelsen![]()
Åkt arn-cph tre ggr senaste veckan, priority boarding fungerade vid alla sex ombordstigningar.
Är fortfarande helt tagen efter upplevelsen![]()
Låter lovande! Hoppas att det håller även i fortsättningen.Hård check även idag på SK1517 till LHR. Barnfamiljer först. Sedan Plus och statusmedlemmar.