Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Fantastisk service i övrigt. Kudde utan att jag bad om det, kaffe och juice i pappmugg resp. glas istället för de trista varianterna i frukostboxen, åtminstone sex påstötningar om jag ville ha något mer. Vidhåller att Plus-konceptet är riktigt bra (med förbättringspotential) och att priserna i många fall är mycket konkurrenskraftiga.

Instämmer! Dessutom tycker jag att böckerna om Silfverbielke är riktigt bra. Off topic: För er som gillar ljudböcker så är det Stefan Sauk som är inläsare, och han gör det fantastiskt bra!

Smidigaste bumpen hittills. Kom till bgo lite onödigt tidigt, gick till gaten. Tog 2 min max att få plats på tidigare flyg. Plus ja, men billigaste plus biljett... (a)

Smidigast transfer någogonsin! Landade i OSL och hade 55 min transfer till ARN. Kommer ner för transfertrappan och första gaten 45 står det Stockholm. Trodde det var min flight för det var ganska tomt på folk och dörren stängd. Läser på skärmen "Final call". Inser att det är flighten innan. Går fram och frågar om jag får flyga med. 30 sekunder senare sitter jag på 10F med 10E tom bredvid. Hade SAS Plus biljett och är EBD.

Tack SAS, det är vid sånna här tillfällen man verkligen uppskattar flyga med er!

Smidigast transfer någogonsin! Landade i OSL och hade 55 min transfer till ARN. Kommer ner för transfertrappan och första gaten 45 står det Stockholm. Trodde det var min flight för det var ganska tomt på folk och dörren stängd. Läser på skärmen "Final call". Inser att det är flighten innan. Går fram och frågar om jag får flyga med. 30 sekunder senare sitter jag på 10F med 10E tom bredvid. Hade SAS Plus biljett och är EBD.

Tack SAS, det är vid sånna här tillfällen man verkligen uppskattar flyga med er!
Vilken flight kom du med? Jag han med en tidigare från Oslo också, landade just på ARN. Var vi på samma flyg?

Flög ARN-AGH, raden framför livlig ung medborgare cirka 1,5 år. Herren bredvid vid beställer en mugg te och när pursern frågar om det får lov att vara något mer frågar han "har ni hörselkåpor?". Jag uppfattar det som ett passivagressivt skämt men när pursern kontrar med att dra fram en förpackning öronproppar för engångsbruk ur fickan har medresenären inte så mycket annat att välja på än att proppa in dem i örat och se glad ut...

Måste ge en eloge till crew på SK407 i lördags. De skötte sina uppgifter på ett riktigt bra sätt. En av tjejerna i gaten lyckades även springa till security och hämta en mobil som en stackars tjej glömt där.

Toppen