Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

+1 för att SAS tydligt upplyser resenärer på deras rättigheter vid förseningar/inställda flighter

message | SAS

EB3BA142-0A00-4E4C-81EA-AB1284F92A0C.jpeg
 
+1 för att SAS tydligt upplyser resenärer på deras rättigheter vid förseningar/inställda flighter

message | SAS

Visa bifogad bild 78190
Haha, studsade på detta:

If you are entitled to compensation in accordance with the regulation we will compensate you as soon as possible without any hassle. Since third parties usually charge a significant fee to help you with your claim it is more beneficial for you to make your claim directly with SAS. Tänkte direkt på @Bridgeman i den här tråden.
 
Haha, studsade på detta:

If you are entitled to compensation in accordance with the regulation we will compensate you as soon as possible without any hassle. Since third parties usually charge a significant fee to help you with your claim it is more beneficial for you to make your claim directly with SAS. Tänkte direkt på @Bridgeman i den här tråden.
Jag studsade mer på följande ordalydelse "SAS will provide equal handling regardless if a claim is submitted by a private customer or a third-party company." :D SAS och equal handling, njaaaa....
 
Jag studsade mer på följande ordalydelse "SAS will provide equal handling regardless if a claim is submitted by a private customer or a third-party company." :D SAS och equal handling, njaaaa....
Känns en gnutta desperat faktiskt. Misstänker att det kommit en del claims under den senaste tiden.
 
Man kan ju fundera på varför den röda bannern har kommit upp i första läget... Lite för mycket publicitet runt inställda flyg kanske? Den var inte där igår i alla fall.
 
Toppen