Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

[QUOTE="Vaniljvodka, post: 527114 troligtvis det bästa jag ätit hos SAS. Långt över hur varmrätterna brukar vara. Kan det vara så att Oslo-cateringen slår den på Arlanda? Serverades i C på OSL-EWR i lördags. Aldrig flugit till New York via Oslo förut.[/QUOTE]

Den tog jag på dagens CPH-SFO. Håller helt med, en av de bättre de gått till!

Blev bjuden på en ny RUM I C till IAD I helgen. Tydligen börjat med det ny då SAS flyger till Miami :)
Black Tears

SAS Rum.jpg

Hade grymt bra SE/DK crew på denna resan. Samma crew hem så en av mina bästa SAS resor på länge :)

Blev bjuden på en ny RUM I C till IAD I helgen. Tydligen börjat med det ny då SAS flyger till Miami :)
Black Tears

Visa bifogad bild 57190

Hade grymt bra SE/DK crew på denna resan. Samma crew hem så en av mina bästa SAS resor på länge :)
Skrev lite om den i samband med min rapport på första flighten till Miami med SAS.
Det är dock bara ett kortare gästspel av denna rom och kommer troligtvis inte att finnas i sortimentet direkt länge.

Kudos till personalen på flyget från Malmö - Arlanda igår, i all stress insåg jag 20 sekunder efter att jag gått av planet att jag glömt min mössa. Går tillbaka mot strömmen och möter en leende flygvärdinna som står med den i handen och undrar om jag glömt den. Mycket tacksam för det :)

Skrev lite om den i samband med min rapport på första flighten till Miami med SAS.
Det är dock bara ett kortare gästspel av denna rom och kommer troligtvis inte att finnas i sortimentet direkt länge.

Synd, det är för dåligt utbud av bra Rom på allt för många ställen inklusive flyget

Toppen