Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Då skulle du inte uppskatta det alls längre, bara ta det för givet och börja sukta efter att flyga med LH eller KLM istället...sen vips vad det är på en branschträff sitter du där inne i garderoben lite överförfriskad och får smaka jetbränsle. Dagen efter måste du erkänna dina synder och en enorm argumentation bryter ut...hur ska det nu gå för familjen! Nä du, var lite tacksam att du inte får allt du vill så du fortfarande blir tillfredställd nån gång i bland!
Så rätt! :)

Tack SAS!

Jag fattades 175 poäng för att behålla mitt guldkort. Trots att jag inte hade några bokade resor med SAS så fick jag poängen och är nu lycklig guldägare ett år till.

TACK och alla mina resor framöver blir med SAS när jag kan välja er som leverantör av tjänsten.
Grattis!
Passande för en diskussion som förs i en annan tråd just nu. Ibland kan företaget med andra ord gå in och justera i efterhand.

Då skulle du inte uppskatta det alls längre, bara ta det för givet och börja sukta efter att flyga med LH eller KLM istället...sen vips vad det är på en branschträff sitter du där inne i garderoben lite överförfriskad och får smaka jetbränsle. Dagen efter måste du erkänna dina synder och en enorm argumentation bryter ut...hur ska det nu gå för familjen! Nä du, var lite tacksam att du inte får allt du vill så du fortfarande blir tillfredställd nån gång i bland!
Tro mig, det ordnade upp sig på returen.

Toppen