Har själv blivit nekad att handla i plus EBD eftersom det är avsett för GO. Framgår inte av biljetten så bättre flyga GO och få välja har jag konstaterat. Eller någon som är tröttare än jagDu träffade nog nån som borde söka nytt jobb
Har själv blivit nekad att handla i plus EBD eftersom det är avsett för GO. Framgår inte av biljetten så bättre flyga GO och få välja har jag konstaterat. Eller någon som är tröttare än jagDu träffade nog nån som borde söka nytt jobb
Vad har SAS gjort för fel menar du?Sambon är vegeterian och jag slår en signal till SAS Kundtjänst för att ändra hennes måltid på flyget till USA imorgon (jag hade det som ansvar och glömde det tidigare under veckan) - påbörjar samtalet strax innan 11 och efter telefonkö och diverse väntande i telefon kommer jag fram strax efter 11:00. Flighten imorgon går 11:00, när jag började prata med kundtjänst var det exakt 23 timmar och 59 minuter till planerad avgång, två minuter senare får jag höra att bokningarna måste ändras senast 24 timmar innan. Ingen återkoppling på att jag faktiskt påbörjade samtalet innan den tidpunkten.
Det är inte när samtalet påbörjas som spelar roll utan när ändringen läggs in i systemet.Sambon är vegeterian och jag slår en signal till SAS Kundtjänst för att ändra hennes måltid på flyget till USA imorgon (jag hade det som ansvar och glömde det tidigare under veckan) - påbörjar samtalet strax innan 11 och efter telefonkö och diverse väntande i telefon kommer jag fram strax efter 11:00. Flighten imorgon går 11:00, när jag började prata med kundtjänst var det exakt 23 timmar och 59 minuter till planerad avgång, två minuter senare får jag höra att bokningarna måste ändras senast 24 timmar innan. Ingen återkoppling på att jag faktiskt påbörjade samtalet innan den tidpunkten.
Var det Cityjet personal eller SAS? Jag flyger ofta denna linje när det är cityjet (CRJ900 planen) och kabinpersonalen varierar en hel del i servicekvalitet. Hänt flera ggr att jag endast fått beställa 1 öl, 1 påse nötter och 1 påse chips. Men när jag bett om t ex mera nötter vid samma beställnings tillfälle så har jag fått som svar att man får bara 1st av varje inget mer.Ronneby-Arlanda
Var det Cityjet personal eller SAS? Jag flyger ofta denna linje när det är cityjet (CRJ900 planen) och kabinpersonalen varierar en hel del i servicekvalitet. Hänt flera ggr att jag endast fått beställa 1 öl, 1 påse nötter och 1 påse chips. Men när jag bett om t ex mera nötter vid samma beställnings tillfälle så har jag fått som svar att man får bara 1st av varje inget mer.
Enligt uppgift får jag reda på att SAS med den lilla CC-besättningen de har till Asien (PEK,SVG och HKG) skall bli än färre.
Idag är de 10 CC och en asiatisk CC skall försvinna och då har man möjlighet att plocka bort en "skandinavisk CC också dvs från 10 till 8.
Med tanke på vilotider och allt kommer det påverka serveringen![]()
Precis, en servering och sen det "håll käft" dvs finns ingen tid...Kanske ingen dryckesservering alls i plus utan alla i plus får ställa sig i kö längst bak o får en slatt ur en BiB...