Jag fick ett likadant mejl för min dotters konto. Fast det var i hennes namn.Stackars Kristian som inte kommer att få något svar på sitt mejl. Lite lustigt att SAS har lyckats med bedriften att få in min mejl i svaret till honom då jag har en egen .se domän och att det är från Norge.
Hei Kristian,
Takk for ditt svar… nå har du sjansen til å se enda mer av California! Slik gjør du det.
Bestill din reise for to personer senest 30/11 2018 og reis i perioden 1/1- 30/6 2019 (leiebil gjelder ikke i perioden 15. til 21. april).
Jag fick ett likadant mejl för min dotters konto. Fast det var i hennes namn.
Hei Kristian,
Takk for ditt svar… nå har du sjansen til å se enda mer av California! Slik gjør du det.
Bestill din reise for to personer senest 30/11 2018 og reis i perioden 1/1- 30/6 2019 (leiebil gjelder ikke i perioden 15. til 21. april).
Stackars Kristian som inte kommer att få något svar på sitt mejl. Lite lustigt att SAS har lyckats med bedriften att få in min mejl i svaret till honom då jag har en egen .se domän och att det är från Norge.
Hei Kristian,
Har exakt samma mail i min korg.
Du menar phishing ? Nej, detta verkar bara vara SK-IT som tänkt skicka ut sin reklamkampanj men rört ihop sina databaser lite, i mitt fall har det kommit till e-postadresser som inte är knutna till något eurobonuskonto, men som jag angett i en del bokningar som jag gjort åt andra.Aldrig får man vara ensam om ngt.Pratade just med en vän som oxå hade fått detta mejl och som tror att det handlar om pitching.
(Heter det så?)