Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Gillar inte när dom ändrar mitt säte.
Tight connection och säte så långt fram det går vid incheckning.
Sedan ändras plusklass och givetvis blir mitt säte drabbat och jag hamnar långt bak.

Det kan ju vara ett helvete att ta sig förbi dessa bortkomna själar som varken hittar in i ett flyg och överraskande knappt hittar ut ur samma flyg.

Jag är en anhängare av återinförande av dödsstraff.

I onsdags från Kastrup missade vi tydligen sloten pga sent iväg från gaten. Detta medförde att vi satt 45-60 minuter i väntläge innan vi kom iväg.
Det tråkiga var att vi fick ingen info samt att telefoner var sätta i flightmode. Detta innebär att vi missade vår granskning på Arlanda och vi blev tvunna att köpa nya biljetter.

Jag hoppas att SAS blir bättre på information och hantering i dessa situationer.

I onsdags från Kastrup missade vi tydligen sloten pga sent iväg från gaten. Detta medförde att vi satt 45-60 minuter i väntläge innan vi kom iväg.
Det tråkiga var att vi fick ingen info samt att telefoner var sätta i flightmode. Detta innebär att vi missade vår granskning på Arlanda och vi blev tvunna att köpa nya biljetter.

Jag hoppas att SAS blir bättre på information och hantering i dessa situationer.

Fattar inte alls vad du menar. Blev du tvungen att köpa nya biljetter för att du missade granskningen på Arlanda?

Toppen