Franstorparn
Medlem
Även Silvermedlemmar i Eurobonus är ju berättigade att använda business check in när dom flyger SAS eller Wideröe. Så det kan nog vara många som vill utnyttja detta på sin årliga sportlovsresa typ....?!
Kör den danska!Sitter i loungen på Arlanda och väntar på ett försenat sista leg efter en händelserik skidresa till Frankrike. Tänkte skicka in en specifik feeback (ska skriva ett längre inlägg här och skicka utförlig feedback till SAS senare) men då är feedbacksidan (https://www.sas.se/reseinfo/service-och-feedback/contact/) nere. Summerar SAS förmåga rätt bra.
I onsdags från Kastrup missade vi tydligen sloten pga sent iväg från gaten. Detta medförde att vi satt 45-60 minuter i väntläge innan vi kom iväg.
Det tråkiga var att vi fick ingen info samt att telefoner var sätta i flightmode. Detta innebär att vi missade vår granskning på Arlanda och vi blev tvunna att köpa nya biljetter.
Jag hoppas att SAS blir bättre på information och hantering i dessa situationer.
Vårt planerade tåg avgick utan mej och min hustru och vi blev tvunna att köpa nya biljetter till nästa tåg.Fattar inte alls vad du menar. Blev du tvungen att köpa nya biljetter för att du missade granskningen på Arlanda?
Vad menar du med granskning?Vårt planerade tåg avgick utan mej och min hustru och vi blev tvunna att köpa nya biljetter till nästa tåg.
Vi kunde inte boka om dem i flightmode...
Autokorrekt samt att det var begärt flightmode.Vad menar du med granskning?
Och varför drog du inte igång telefonen om det var nödvändigt medan ni var på marken?