bnr
Medlem
Ja, situationen blir ju självfallet en annan om någonting helt annat skett.Vi får inte förhasta oss, vi har bara den ena partens utsago. Man skall inte dömmas ohörd.
Det är precis denna tolerans mot en halv-okej leverans som bidrar till att SAS är så skadat som det är på den här fronten. Det är inte första gången man hör om SAS-personal som levererar extremt tveksam och otrevlig service.Vi är överens om att SAS har mycket att jobba på när det kommer till service även om jag aldrig haft ett särskilt dåligt bemötande, men reser å andra sidan inte lika frekvent med SAS som många här.
Däremot är vi nog oense över vad ett "äckligt beteende" är eller vad som är skäl nog att få sparken från sitt jobb. Det är inte som att personen i fråga har misshandlat eller gjort någon person skada. En stackars kund fick inte sin cocktail, vilket så klart är skadlig för flygbolagets image, men det är ändå ett jäkla tramsproblem och där är människor vi pratar om.
Självklart bör personen i fråga få en reprimand av något slag. Förhoppningsvis hade personen i fråga bara en dålig dag. Onödigt i att extrapolera från denna händelse och förutsätta att personen alltid beter sig på det viset.
Men men, låt oss inte bli arga på varandra här inne.