gjohansson
Medlem
Alltid rätt att berätta hur det gick!
Jag stöder @agehall s kamp för chokladmuffinsen... Hur kan dom göra så här?Nu har SAS totalt tappat fattningen och förklarat krig mot oss resenärer igen. Denna gång har de försökt smyga in ändringen för att jag inte skulle märka det men sådan tur har de inte.
Hur j-val svårt ska det vara att ha en chokladmuffin ombord? Och då menar jag en med bara choklad, inte en massa annan fyllning som kola eller, ännu värre, blåbär (som de infört nu). Jag har inget emot att de inför alternativ, men låt bli den vanliga chokladvarianten!!
Nu kommer kampanj 2.0 för chokladmuffinsens återinförande att påbörjas!
Jag känner mig som en Djurgårdare mållös!Nu har SAS totalt tappat fattningen och förklarat krig mot oss resenärer igen. Denna gång har de försökt smyga in ändringen för att jag inte skulle märka det men sådan tur har de inte.
Hur j-val svårt ska det vara att ha en chokladmuffin ombord? Och då menar jag en med bara choklad, inte en massa annan fyllning som kola eller, ännu värre, blåbär (som de infört nu). Jag har inget emot att de inför alternativ, men låt bli den vanliga chokladvarianten!!
Jag pingade dig om förändrinen redan 8 juni när nya menyn kom!Nu har SAS totalt tappat fattningen och förklarat krig mot oss resenärer igen. Denna gång har de försökt smyga in ändringen för att jag inte skulle märka det men sådan tur har de inte.
Nu är de juni och ser att sommarmenyn finns ombord.
Nyheter:
• Smoothies: Mango är ersatt av Starfruit & yuzu
• Nya viner:
○ Selected: 2015 Maison Robert Oliver, Côtes du Rhône, Frankrike
○ Vitt: 2015 Stellenhoek Pinot Girgio Sydafrika
○ Rött: 2015 Stellenhoek Shiraz, Sydafrika
• Ny muffins. Ny chokaldmuffins med blåbärsfyllning (ping @agehall)
• Noterar att på charterflighterna så serveras fortfarande vårens viner. Tryckfel eller kör de verkligen ut resterna där?
Fanns någon av nyheterna lastade? Nej...
Om du menar 9:e november, det är inte imorgon utan om ca en månad.Just nu är jag mindre imponerad av SAS befann mig i Grekland med hemresa imorgon 9/11.