Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det värsta jag vet är såskoppar. Security skall glida igenom på nolltid, och man-tar-ett-steg-in-i-stolsraden på planet och släpper förbi folk!!!
Exakt.
Boardar bland dom första slänger upp väskan och vips 30 sekunder senare sitter lungt o sansat och kollar på kaoset :) sorry för lite OT.

• Gilla
Reactions: Ebg
ARN T5, Incheckningsdisk. Flyg mot CDG. Herr Incheckningsdisk splittar upp fem förbokade (och betalda) platser (på grund av dubbelassistans för kvinna i rullstol) i economy för att flytta upp andra till business. När detta påtalas, och behovet av dubbelassistans för kvinna i rullstol understryks ytterligare en gång, är herr Incheckningsdisk otrevlig. Slutade med att Assistanspersonalen fick ta hand om situationen åt herr Incheckningsdisk.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, när SAS går i konkurs ska jag fira med Champagne.

Extremt dåligt och är det ens tillåtet om två assistenter krävs och jag antar bokad med WCHC? T ex av utrymningsskäl.

Kan inte låta bli att dela detta. Verkligen uselt av SAS. Visst - jag fattar att medarbetare som sköter SAS facebook-sida saknar befogenheter. Men detta är enligt min mening verkligen brist på fingertoppskänsla. Smaklöst att inte erbjuda full återbetalning på en flygplats som fortfarande är stängd.

Carina Blommé - Jag är djupt besviken på er attityd... | Facebook
Tråkigt att hon inte är helt kurant, hade hon bokat plus så hade inte problemet uppstått, ännu viktigare när man inte är helt OK att kunna boka av resan genom att köpa plus. Om hon nu är så dålig som man skriverier, kanske hon kan ordna ett läkarintyg så att hon kan utnyttja en försäkring.
Ordet "smaklöst" tycker jag inte hör hemma när regler följs. Detta var min uppfattning, finns säkert någon som tycker annorlunda.

Kan inte låta bli att dela detta. Verkligen uselt av SAS. Visst - jag fattar att medarbetare som sköter SAS facebook-sida saknar befogenheter. Men detta är enligt min mening verkligen brist på fingertoppskänsla. Smaklöst att inte erbjuda full återbetalning på en flygplats som fortfarande är stängd.

Carina Blommé - Jag är djupt besviken på er attityd... | Facebook
Sociala medier är ju som fikarummet på jobbet. Man sitter och spyr galla över du företag, folk håller med. Någon säger att "du borde gå till media med detta". Man känner sig nöjd att folk lyssnar, fast man kanske innerst inne förstår att det är man själv som skapat situationen.

Det enda som är uselt med detta är att sociala medier får sådant genomslag.

Toppen