Ja, var väldig skillnad då! Som EBG och högre gick det ofta att få till smidiga lösningar när man behövde det - ibland mot avgift och ibland inte.Bästa idén på länge! Detta borde SAS ha tänkt på innan det stängde Ö-vik och behållt vissa personer som endast hade servat EBD/EBP...
Min kollega lyckades proaktivt vara ombokad vid IRROPS i USA flera gånger, innan han landat! Det är service i nivå med GGL line hos BA.
Tallinn är jag över lag nöjd med. Agenterna där brukar vara kunniga och effektiva. Sveg har stora problem - bland annat försöker de alltid snuva en på bokningsavgift om 300kr utan att upplysa om det när man poängterar att deras hemsida inte låter mig boka. Senast upptäckte jag det bara eftersom priset blev 299kr mer än Matrix och då frågade jag -varpå jag blev upplyst om att hon debiterade avgiften trots att det var klargjort att det inte gick att boka på annat sätt. Jag sade att det var värdelöst och att jag då bokar på Uniteds hemsida istället, varpå hon kollade med supervisor och avgiften försvann!
Man ska inte som EBG+ hela tiden behöva dubbelkolla att SAS (outsourcade) personal gör rätt.