Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Det er vel ikke nødvendigt med så meget forklaring....
Skærmbillede 2015-11-17 kl. 23.58.08.png

Arlanda - Ängelholm med sista kärran förra fredagen.

Grinig jävla gubbe med spydig attityd,beställde en mikkeler och en flaska vatten o skulle betala för ölen,fick som svar "jag skriver ölen som en vanlig så du behöver bara betala 75:-" så det blev dyrare (5:- men det är fan principen)

Vattnet har dom senaste 30ggr vart gratis som EBD...blir fan less

Arlanda - Ängelholm med sista kärran förra fredagen.

Grinig jävla gubbe med spydig attityd,beställde en mikkeler och en flaska vatten o skulle betala för ölen,fick som svar "jag skriver ölen som en vanlig så du behöver bara betala 75:-" så det blev dyrare (5:- men det är fan principen)

Vattnet har dom senaste 30ggr vart gratis som EBD...blir fan less

Han måste nog missat att du är EBD. "Vanlig" öl kostar väl 50:- och vatten 25:-.
Kan det vara så han tänkte?

Vad är det som var oklart?

Jag fick betala för vattnet så ölen jag VILLE betala blev dyrare, även med hans "jag skriver den som en vanlig öl" teori

Som jag tolkande det så fick du betala totalt 75:- för Mikkeller och vatten och på detta bygger jag mitt resonemang.

Den "griniga jävla gubben" tog dock endast betalt för en "vanlig" öl vilket kostar 50:- (isf 70:- som en Mikkeller normalt kostar) och för vatten vilket kostar 25:-.

I detta fall missade man att du var EBD alternativt så hade han ännu inte lärt sig att EBD har rätt till gratis alkoholfri dryck. Det är inte bra. Men samtidigt sjysst om det var så att han utgick från att du inte är EBD.

Om jag har misstolkat ditt inlägg och kabinpersonalen tog 75:- för Mikkeller och 25:- för vatten är det dubbelt obra.

Nu hoppas jag att denna fredag blir bättre än föregående. Och detta ur ett betydligt större perspektiv än en "grinig gubbe" med dålig koll...

Från en som har väldigt lugnt på jobbet och bara sitter av resterande delen av arbetspasset. :)

Toppen