Man ju tycka personen borde förstå det när man betalar med EBD brandat MC?Varför informerar man inte kabinpersonalen om att man är EBD istället för att betala och sedan uttrycka sitt missnöje?
Jag skulle aldrig ha betalat för vattnet...
Helt rätt @NotRyan , hade jag sett att det stod för mycket på kvittot, så hade jag sagt till dem att det är fel. De får helt enkelt göra om köpet till rätt summa.Varför informerar man inte kabinpersonalen om att man är EBD istället för att betala och sedan uttrycka sitt missnöje?
Jag skulle aldrig ha betalat för vattnet...
Med din attityd undrar jag vem det var som var den "grinige jävla gubben". Du, CC eller ni bägge två kanske?Vad är det som var oklart?
Jag fick betala för vattnet så ölen jag VILLE betala blev dyrare, även med hans "jag skriver den som en vanlig öl" teori
Ja jag förstår tankegången,men attityden kommer efter bemötande kan jag lova,jag är tacksam resenär som vet mina rättigheter och förväntar mig att dom efterföljs av bolaget jag reser med! Sen orka jag inte bråka om 5:- på flyget därav tidigare inlägg,sen var hans attityd dålig mot fler än enbart mig!Med din attityd undrar jag vem det var som var den "grinige jävla gubben". Du, CC eller ni bägge två kanske?![]()
Förstår jag det rätt, att du gjorde inget annat försök att påtala att du var EBD mer än att du betalade med ett SAS brandat MasterCard med EBD status?Ja jag förstår tankegången,men attityden kommer efter bemötande kan jag lova,jag är tacksam resenär som vet mina rättigheter och förväntar mig att dom efterföljs av bolaget jag reser med! Sen orka jag inte bråka om 5:- på flyget därav tidigare inlägg,sen var hans attityd dålig mot fler än enbart mig!
Haha, i det läget skulle man ha lust att säga, "Ja, kolla manifestet" som svar.Reste i Go med SK161 ARN - GOT igår, beställde en Cola och fick frågan "Tänkte du betala för den eller är du stamkund?" av pursern. Kanske jag som överreagerar men det kändes rätt drygt. Stor skillnad mot resan åt andra hållet där man uppenbart hade koll på min status.
Underlig formulering... För det första är ju "tänkte du betala |...|" en ganska anklagande ton, och stamkund kan ju EBG lätt också anse sig vara...Reste i Go med SK161 ARN - GOT igår, beställde en Cola och fick frågan "Tänkte du betala för den eller är du stamkund?" av pursern. Kanske jag som överreagerar men det kändes rätt drygt. Stor skillnad mot resan åt andra hållet där man uppenbart hade koll på min status.