Kenny
Medlem
Precis såAha, så igår hade du dina urpsrungsplatser och idag hade du fått nya platser och samma konfig? Ja då låter ju equipment change ganska långsökt. Inte helt omöjligt men ändå ganska otroligt.
Precis såAha, så igår hade du dina urpsrungsplatser och idag hade du fått nya platser och samma konfig? Ja då låter ju equipment change ganska långsökt. Inte helt omöjligt men ändå ganska otroligt.
Vad är det för lagar i Sverige som har skärpts så att det påverkar SAS bonusprogram?[snip]
Gällande punkt 1 och 2
Nej det är inte möjligt att lägga in tillfällig Guld period eller ge dig guld som goodwill under ett år på grund av skärpta lagar och regler
[/snip]
Gällande punkt 1 och 2
Nej det är inte möjligt att lägga in tillfällig Guld period eller ge dig guld som goodwill under ett år på grund av skärpta lagar och regler.
Välkommen åter!
---
Nu inväntar jag med viss spänning på hur medgörliga till att erkänna att deras system suger...![]()
Er det kun mig der reflekterer over at det næppe har været meningen at man skal kunne give et kort væk i den 3 måneders "grace" periode hvor ens status reelt er løbet ud?
En helt ny värld kommer nu öppna sig för digDet vassa, välformulerade mailet gjorde susen, jag är numera silvermedlem
Det borde varit självklart kan man tycka men antar SAS inte kunde stå emot den uppenbara logiken i allt du skrev. Tusen tack...
Kanske inte men det hjälper en del då jag inte nått upp till silver annars p.g.a utlandsboende och BAEC prio. Den helt nya världen öppnades dock när jag upptäckte detta suveräna forumEn helt ny värld kommer nu öppna sig för dig![]()
Jag bara tjivas liteKanske inte men det hjälper en del då jag inte nått upp till silver annars p.g.a utlandsboende och BAEC prio. Den helt nya världen öppnades dock när jag upptäckte detta suveräna forum![]()
Jag har kollat den hela tiden, så det är verkligen ingen förändring vad gäller kabinen![]()