Christian R
DYKWIA
Det har fungeret fint for mig i januar og februar, kun det med at få point efter den gamle tabel har vist sig at være krævende...
Är det bara jag eller har EB-systemet brakat ihop helt? Inte för att det någonsin har fungerat bra, men från att ha tagit 2-4 dagar (för flygningar) att krediteras tar det nu ständigt 2-3 veckor för varje enskild punkt/segment att ramla in. Synnerligen irriterande.
Glöm inte att begära kompensation för detta.
När det hände mig för ca 1 år sedan blev jag erbjuden 8000EB-poäng enbart, fick inget val. Tycker dock det är en helt ok kompensation, jag hade dock tagit 100€ för att nyttja på någon annan resa.Jag blev erbjuden 8000 EB poäng eller 100 euro.
Känns inte alls som en bra kompensation i förhållande till sist då mitt underhållningssystem inte fungerade.
Jag blev erbjuden 8000 EB poäng eller 100 euro.
Känns inte alls som en bra kompensation i förhållande till sist då mitt underhållningssystem inte fungerade.
Det är ungefär lika användbart som Ryanairs gratisbiljett som man måste boka genom deras betalnummer (3 SEK per minut nuförtiden men det har varit över 10 SEK per minut förut...).När detsamma hände mig på Air Canada fick jag en kupong på 5% att använda vid bokning via deras egna hemsida...
Lufthansa erbjuder 3000 miles eller €0 i kompensation. SAS erbjudande är mer än generöst!Jag blev erbjuden 8000 EB poäng eller 100 euro.