M
Monkey_Class
Guest
Då får du åka inrikes i Kinas nordöstra delarÄr det därför man åker business? För att kyla och värma sakerna själva? På nästa flyg vill jag ha ett gasolkök så jag kan tillaga lite också!![]()
Då får du åka inrikes i Kinas nordöstra delarÄr det därför man åker business? För att kyla och värma sakerna själva? På nästa flyg vill jag ha ett gasolkök så jag kan tillaga lite också!![]()
Då får du åka inrikes i Kinas nordöstra delar![]()
Är det därför man åker business? För att kyla och värma sakerna själva? På nästa flyg vill jag ha ett gasolkök så jag kan tillaga lite också!![]()
Hum, så BA skall ta höjd för att i ditt personliga fall, om/kanske/möjligt
a) dom uppgraderar dig
b) i fall TSA har en dålig dag?
De få gånger jag inte har käkat har jag fått expressmåltid och varit klar på ca 30min totalt..
Jag tror SAS (som denna tråden handlar om) skulle vinna stort på en pre-flight dinner på Newark och i Chicago...
Glöm inte att begära kompensation för detta.Flög med SAS i C från Tokyo igår och Underhållningssystemet fungerade inte under hela flygningen. Förutom det så var det 1 timme och 30 minuters försening på flyget. Det ledde i sin tur till att vi ankom till gate C20 när nästa flyg hade boarding så det blev att springa som en tok genom security till gate B8 för att hinna med min flight hem till Stockholm.
Bagaget kom däremot inte med så nu återstår det att se när det kommer.
Det känns som att SAS underhållningssystem har gjort sitt. har haft problem på 7/9 flighter.
Är det bara jag eller har EB-systemet brakat ihop helt? Inte för att det någonsin har fungerat bra, men från att ha tagit 2-4 dagar (för flygningar) att krediteras tar det nu ständigt 2-3 veckor för varje enskild punkt/segment att ramla in. Synnerligen irriterande.
Är det bara jag eller har EB-systemet brakat ihop helt? Inte för att det någonsin har fungerat bra, men från att ha tagit 2-4 dagar (för flygningar) att krediteras tar det nu ständigt 2-3 veckor för varje enskild punkt/segment att ramla in. Synnerligen irriterande.