Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Ska resa HEL-ARN idag, och SAS enda avgång är med ATR, så det fick bli Finnair istället, enbart för att slippa flyga Trabant.

Fantastiska pris på lågpriskalender. Här 24 875 SEK för Köpenhamn–Prag–Köpenhamn i maj.

image.jpg

Last edited:
Nu har jag vid ett flertal tillfällen suttit i SAS lounger i Oslo och Köpenhamn och drabbats av sjukt segt internet. Inte ok när man förväntar sig att kunna jobba effektivt. Har hänt ett flertal gånger både före och efter jul.......

Nu har jag vid ett flertal tillfällen suttit i SAS lounger i Oslo och Köpenhamn och drabbats av sjukt segt internet. Inte ok när man förväntar sig att kunna jobba effektivt. Har hänt ett flertal gånger både före och efter jul.......
Tipset i Köpenhamn är alltjämt CPH Advantage. Alltid bättre än SAS egna lina. Dessutom funkar den ut till gate.

Gäller även ARN och OSL i rusning dock. Många ggr loggar jag av nätet och kör delning via telefonen.
Oftast brukar det funka för mig på ARN, men jag är sällan där i rusning. Fast jag kör nog oftast på mobilen tror jag iaf på ARN när jag tänker efter... Dock har jag ju alltid försökt på CPH för att slippa roama men det funkar ju alltid uselt. Lägg till att inga VPN jag har funkar vilket är fullständigt patetiskt.

OSL och ARN brukar gå segt, men CPH fungerar i princip aldrig. Samtliga uppkopplingar är dock irriterande sega, och svårt att jobba via VPN eller annat.

Toppen