Stoppförbud?Sen att jag fick 900:- i parkeringsböter för 26 sekunder utanför avgångshallen är en annan story.
Annars lär överklagan gå igenom...
Stoppförbud?Sen att jag fick 900:- i parkeringsböter för 26 sekunder utanför avgångshallen är en annan story.
Stoppförbud?
Annars lär överklagan gå igenom...
Något säger mig att det tog lite längre än 26 sekunder
Men likväl är det lite väl grinigt från parkeringsvakternas sida![]()
Har lite svårt att förstå dina klagomål. Du har inte samlat ihop några större mängder EB-poäng, vilket självklart gör utbudet begränsat. Som tidigare nämnts kan du ta ut en inrikes t/r, valfri destination, för 10.000 poäng. Det är ofta bra tillgång på awardplatser inrikes, samt riktigt bra värde för poängen jämfört med att köpa motsvarande biljett.
Att det är i princip omöjligt att söka upp dessa biljetter, jag måste i princip veta var jag ska åka innan jag söker och de flesta sökningar innebär att den tänkta destinationsflygplatsen inte ens dyker upp i drop downlistan. Varför kan det inte bara finnas en lista för vad jag kan göra med poängen? T ex som EB-shoppen fast för flygresor.
Varför kan det inte bara finnas en lista för vad jag kan göra med poängen? T ex som EB-shoppen fast för flygresor.
PM:a mig så tar vi en öl i Köpenhamn. Finns sämre ställen att bli strandad på.Några tips för hur jag kan utnyttja dessa förseningar på bästa möjliga vis?
/tonton