Du skal ikke se bort fra at det var kø på ekte. Jeg la også igjen telefonnummeret mitt hos Diners Club Sverige for en liten uke siden. Jeg hadde plass 15 i køen klokka 12.00. Klokka 15.45 ringte de meg opp igjen. Meget god service når de først ringte opp, også der![]()
Jag lade på den 3 augusti och bad de ringa upp mig igen. Jag väntar fortfarande! Jag gjorde det säkert tio gånger för att vara säker på att telefonnummer skulle bli rätt.SAS Ankomstservice brukte 4 timer på og ringe opp igjen når jeg la igjen nummeret på grunn av kø, selvom de sier man ikke mister plassen i telefonkøen. Det er alt for dårlig!
Men til gjengjeld veldig god service når de ringte tilbake
Jag lade på den 3 augusti och bad de ringa upp mig igen. Jag väntar fortfarande! Jag gjorde det säkert tio gånger för att vara säker på att telefonnummer skulle bli rätt.
Ex-Air Europa 737-800 som går från Oslo till diverse Europeiska destinationer. Sämre säteskonfiguration får man leta efter! Inte nog med att stolarna känns sunkiga så är de otroligt obekväma då de har extremt begränsad recline och benutrymme. På första raden saknas dessutom bord för mittenpassageraren och är man över 1,80 lång måste man mer eller mindre sitta hukad som en grottmänniska för att över huvudtaget kunna få plats. Enligt crew ska dessa flygplan få de nya NEK stolarna, så jag hoppas att det inte dröjer alltför länge.
Ja vad ska man säga, vi är några på VBY-ARN som ett par tre ggr i veckan serveras denna eminenta frukost, idag bestämde jag mig för att fotografera och ta det genom den offentliga kanalen Facebook.
jag måste säga att jag blev förvånad över responsen...
This mornings breakfast, just like every... - Christian Sternudd | Facebook