Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Helt ok ståndpunkt, men då kanske man kan meddela detta till alla eller gå igenom gången och säga det. Hade ju knappt sett människan innan incidenten. Notera att detta var knappt 20-30 min efter maten och att klockan var ca 19.00, ingen sov knappast.

Det där har vi nog alla drabbats av. Minns en flygning från Salt Lake City. Avgång 14:00 mot CDG. 16:00 lokal tid släcktes ljuset och alla fönsterskydd åkte ned. Det är givetvis en policyfråga (liknande BAs Sleeper Service, inget annat lika), hänsyn tas främst till de som vill sova. Det går ju inte heller att någon eller några vill ha fönsterskyddet öppet.

Jag bara måste dela med mig av hittills knäppaste pursern på söndagens flygning IAD-CPH.

Jag fick oturen att flyga i GO... Efter måltiden, när jag lutar mig för att ta en tidning i stolsfickan framför dyker ovetandes nämnda purser upp bakom mig och räcker sig med en bricka över mig och klaffar igen fönster skyddet ... ...

Brukar inte kabinchefen på SAS långlinjer ha hand om servicen i Business nuförtiden?

Det där har vi nog alla drabbats av. Minns en flygning från Salt Lake City. Avgång 14:00 mot CDG. 16:00 lokal tid släcktes ljuset och alla fönsterskydd åkte ned. Det är givetvis en policyfråga (liknande BAs Sleeper Service, inget annat lika), hänsyn tas främst till de som vill sova. Det går ju inte heller att någon eller några vill ha fönsterskyddet öppet.

Jag sover på alla sträckor som jag flyger, oavsett tidpunkt på dagen.
Det finns inget bättre för mig än de gånger det blir kvällsflyg och man släcker ner i kabinen före start.
Tycker personligen att dom kan ha släckt hela turen och förbjuda läslampor.

Toppen