xz0781
Medlem
Det händer konstiga saker i SAS IT-miljö just nu. Har en ARN-HEL-resa i september och ville byta min plats 12 D då det satt sig 2 andra på 12 E och F. Ändrade till 11D och sparar och vad händer. Jag sitter nu på 27D? Och kan bara välja mellan rad 27-29?
Ringer in och agenten kan bara konstatera att denne inte ser något annat platsval.
SAS måste ha stora IT-problem just nu. Har 2 ytterligare issues utöver ovanstående:
1) Poängresa som annonserats som SAS Go Smart ända fram till jag går in på "Mina bokningar" då den plötsligt blivit SAS Go Light.
2) Avbokad poängresa till Japan där jag fått betala Star Alliance-avgiften på 150:- 2 gånger.
Ringer in och agenten kan bara konstatera att denne inte ser något annat platsval.
SAS måste ha stora IT-problem just nu. Har 2 ytterligare issues utöver ovanstående:
1) Poängresa som annonserats som SAS Go Smart ända fram till jag går in på "Mina bokningar" då den plötsligt blivit SAS Go Light.
2) Avbokad poängresa till Japan där jag fått betala Star Alliance-avgiften på 150:- 2 gånger.