Nemo
Medlem
Sommarlinjen ARN-TOS är en av de mest turistrika SAS-linjerna, med medföljande oordning vid boarding. Är det då EBG:are på semester som glömt bort hur man flyger?Syftar du på ARN-TOS eller något?![]()
Sommarlinjen ARN-TOS är en av de mest turistrika SAS-linjerna, med medföljande oordning vid boarding. Är det då EBG:are på semester som glömt bort hur man flyger?Syftar du på ARN-TOS eller något?![]()
Slutar inte förvånas över hur lite SAS verkar veta vilka EBG dom har ombord.
Med tanke på att EBG numera finns i varje cornflakespaket så är det inte så förvånande.
Jag tror att dom allra allra flesta flyger in sina EBG på det riktiga sättet, sedan finns det ju ett antal som fått det via kampanjer etc. Likväl som det finns folk som "fuskar" via Turkish och Aegean...
Jag tror att dom allra allra flesta flyger in sina EBG på det riktiga sättet, sedan finns det ju ett antal som fått det via kampanjer etc. Likväl som det finns folk som "fuskar" via Turkish och Aegean...
Kastrup och bagagehanteringen, allt är möjligt![]()
Så kan jag säga att det INTE fungerar. Jag har gjort säkert ett tjugotal bokningar åt FruAgehall och hon får inte mina statusförmåner trots detta. Och nu jämför du äpplen och päron. När man gör awardbokningar envisas SAS med att antingen inte lägga in något EB-nummer alls eller stoppa in bokarens EB-nummer för alla personer, vilket är fel i båda fallen.