Robert flysas
Moderator
Sök jobbet! Då får vi en BC-insider som kan spana inifrån.![]()
Sök jobbet! Då får vi en BC-insider som kan spana inifrån.![]()
Nej! Han skall leva sitt liv med djuren i JämtlandSök jobbet! Då får vi en BC-insider som kan spana inifrån.![]()
Som att varje gång man går förbi en vägg måste man slå huvudet i den bara för den finns där, jag vet vad utgången blir, huvudvärk, men jag gör det ändå!Tog det samtidigt som det något viktigare att kunna boka plats gratis.
Var juiceknappen i panelen ovanför trasig?Fick inget att äta eller dricka på min senaste flight, trots att jag tog ner matbordet.
När jag sedan skulle säga till att de glömde mig var det dags att plocka in skräp inför landning.
Spelar inte så stor roll då den där priogen inte lockade så mycket men ändå...
Åkte plus mellan GOT-ARN.
Bättre att plinga direkt. Med en så kort sträcka blir det svårt för SAS inte jättesnabba service att reagera...Fick inget att äta eller dricka på min senaste flight, trots att jag tog ner matbordet.
När jag sedan skulle säga till att de glömde mig var det dags att plocka in skräp inför landning.
Spelar inte så stor roll då den där priogen inte lockade så mycket men ändå...
Åkte plus mellan GOT-ARN.
Får flashbacks från BUD-VIE för ett par veckor sedan där en trevlig macka och drinkar serverades på den 25 min långa turen.
Var juiceknappen i panelen ovanför trasig?
Ja såklart, det är mitt fel... Men alla kan göra fel, och det var inte jätteviktigt för mig att få något.Bättre att plinga direkt. Med en så kort sträcka blir det svårt för SAS inte jättesnabba service att reagera...
Ajdå, riktigt trist men inte sent nog för komp. Vet inte hur ansvariga SAS är för detta men oavsett landade ni i "tid".Det här är kanske gränsfall att det är SAS fel men gårdagens flight Sk 2541, ARN-EDI skulle köras av Air Baltic som SAS anlitat.
Boardingen var klar ca 7-10 min före avgång men sen gick och gick tiden utan att någon förstod eller fick veta något varför vi inte påbörjade taxning från gaten.
Ca en kvart efter avgångstid meddelade kapten att det var något pappersexercisen som inte var klart i Storbritannien och att det kunde ta 5-10 min till.
5 minuter senare förlängdes prognosen till att dröja ca 30 min till men att det då var osäkert om planet skulle komma iväg överhuvudtaget.
En kort stund senare meddelades det igen att pga planet inte var godkänt/registrerat (oklart för mig exakt vad som satte käppar i hjulet) och att alla skulle få kliva av och bussas tillbaka till terminalen igen.
Efter några minuter kom det på en rampagent som på svenska lämna dåliga nyheter i form av alla skulle få byta plan men också goda att de fått tag på nytt plan och besättning för avgången.
Ca 40 minuter efter ursprunglig avgång dök bussarna upp för att köra tillbaka oss till terminalen och till allas stora ”glädje” att behöva gå igenom säkerhetskontrollen på nytt samt få åka buss ännu en gång till det nya flygplanet.
Till slut ca 2 timmar efter ordinarie avgångstid kom vi iväg och landade ca 1h och 45 min försenade.
Ptja man kan väl se det som att SAS ”kompensera” med att köra över oss i en Airbus A320n istället för den ursprungliga A200-300.Ajdå, riktigt trist men inte sent nog för komp. Vet inte hur ansvariga SAS är för detta men oavsett landade ni i "tid".