David Granström 2
Medlem
Ringde in till kundtjänst för att ändra min bokning från YYZ till ARN från GO till PLUS, det gick snabbt och smärtfritt. Mailet med länken till betalningen för ändringen kom så funkar det inte att betala. Har prövat med 3 olika kort och 3 olika webbläsare men utan resultat. Prövade först lyckan med att chatta med SAS kundtjänst för att få svaret att jag var tvungen att ringa in för att betala direkt via telefon.
Sagt och gjort, ringde, hamna i kö och kom fram till en agent. Efter att ha suttit i "väntaläge" i en kvart då agenten skulle kolla något snabbt efter att ha fått kortuppgifterna så bröts samtalet och jag var tillbaka på ruta ett igen. Nu sitter jag i kö på nytt för att försöka få ändringen betald inom 20 min då tidsfristen för ändringen går ut. Fortsättning följer..
Uppdatering 17:06: Efter ytterligare 12 min i kö kom jag fram till någon på kundtjänst som inte kunde hjälpa mig utan att hänvisade mig till att kontakta supporten då det är en bonusresa men de hade stämplat ut för dagen så får göra ett nytt försök i morgon..
Jag hade samma problem med betalningssidan igår, och på telefonsupport lät han helt oförstående för detta men löste betalningen med lite krångel.