martin.agren
Medlem
SK IT. Igår hade jag en notis på telefonen "Bokning XXXXX är avbokad". Inget mejl, vid sökning på numret stod bokningen som avbokad. Kollade om flighten fanns kvar, jodå om än flyttad ett par timmar. Väntade till lunch för att se om bokningen återkom, eller om något mejl skulle komma. Inget händer och jag ringer in vid lunchtid. 15 min kötid. En tjej svarar, får bokningsnumret och säger efter att ha knappast in det "det här var konstigt, jag måste prata med någon högre, vänligen vänta". En kvart går och hon uppger sedan att hon kan återskapa, var god dröj. Tjugo minuter igen, hon återkommer. "Pengarna har visst återbetalats, men jag kan boka dem igen". Ordnar bokningen, fick den för lägre pris än vad som finns om man kollar på hemsidan, dock egentligen dyrare än vad vi bokat den ursprungligen för, men då två av fyra inte behövde bagage blev slutsumman densamma.