Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Sitter på SK910 hem från EWR och måste säga att efter en hitresa när jag aldrig öppnade det nya underhållningssystemet gjorde jag det på hemresan. Att 2016 vara stolta över detta systemet är lite galet. Det är ju så mycket bättre än det gamla och egentligen är det inte systemet som är dåligt... Men att fylla det med så mycket gammalt material och ett avsnitt per serie är ju så brutalt omodernt, gör om gör rätt eller förstå att jag ger lägsta betyg i er survey varje resa.
Dessutom ingen textning (i alla fall inte på de filmer jag såg till och från HKG) och snudd på oanvändbara SAS-hörlurar.

Dessutom ingen textning (i alla fall inte på de filmer jag såg till och från HKG) och snudd på oanvändbara SAS-hörlurar.

SAS-lurarna var grymt kassa. Tur att man har egen. Frånvaron av text (tex engelsk) samt begränsat utbud gör att det är ganska B hela systemet. Dock fall framåt jämfört med det gamla. Men jämför man tex med Lufthansas system ligger sas ordentligt i lä..

SAS-lurarna var grymt kassa. Tur att man har egen. Frånvaron av text (tex engelsk) samt begränsat utbud gör att det är ganska B hela systemet. Dock fall framåt jämfört med det gamla. Men jämför man tex med Lufthansas system ligger sas ordentligt i lä..
Jag hann se 4,5 film innan mina lurar gick sönder (i efterhand bra hanterat av SAS enligt beskrivning här) men tvingades att använda SAS-lurarna för återstoden av filmen. Dialogen var i princip ohörbar i många scener.

I vilken klass? De har väl olika lurar i Business vs där bak? (Jag har själv inte provat deras lurar i någon av dem eftersom jag alltid har egna med mig, men de i Business ser man ju rätt många andra använda åtminstone...)

(Håller fö helt med att innehållet är för tunt, men tekniken tycker jag verkar bra. Och avsaknaden av textning ser jag generellt som något positivt, åtminstone om man jämför med ställen där textningen inte går att stänga av..)

I vilken klass? De har väl olika lurar i Business vs där bak? (Jag har själv inte provat deras lurar i någon av dem eftersom jag alltid har egna med mig, men de i Business ser man ju rätt många andra använda åtminstone...)

(Håller fö helt med att innehållet är för tunt, men tekniken tycker jag verkar bra. Och avsaknaden av textning ser jag generellt som något positivt, åtminstone om man jämför med ställen där textningen inte går att stänga av..)
Jag reste i Go.

Och att inte ha valbar text åtminstone på engelska känns väldigt lite 2016.

Jag reste i Go.

Och att inte ha valbar text åtminstone på engelska känns väldigt lite 2016.
Det håller jag med om - det borde vara valbart. Bara att om det inte är valbart föredrag jag utan :)

Håller även helt med om att mängden innehåll är usel. Det tar inte många t/r innan man sett allt - och definitivt inte lång tid innan man sett allt intressant...

Toppen