Nej, det är inte SAS egen personal där längre. De har överförts till flygplatsbolaget. Upplever att det har gått nedför i många år nu. Totalt ointresserade av att hjälpa till och kan ingenting/vill ingenting nu när de hanterar mer eller mindre samtliga bolag på flygplatsen, med undantag för möjligtvis Malmö Aviation. Vändkorset orkar de exempelvis aldrig slå igång, vilket resulterar i köer då alla ska gå genom samma person. Jag misstänker att det saknas intresse och tydliga riktlinjer för det mesta. Finns många anledningar, men sedan fungerar ju det där med priobagage lika dåligt överallt i Sverige....konceptet är säkert svårt att få att fungera med någon som inte vill förstå hur det fungerar/accepterar att människor är villiga att betala mer för vissa tjänster. Sommarjobbare och skolelever (Midlanda är skolflygplats där man utbildar flygplatstekniker etc.) har säkert inte heller samma förståelse och får säkert inte träning i hur priobagage ska hanteras - men det är väl inte deras fel i sig, utan ansvaret ligger väl på cheferna och SAS som inte ställer några som helst krav på underleverantörer - allt ska vara billigt. Men det fungerar inte bättre i Göteborg eller någon annanstans heller - fungerar det så är det mer än tillfällighet. Det är sällan konsekvent.