Senaste nytt

SAS +Deal

Någon som fått poäng ännu efter skidmaskköpet?
Jag har varken sett till 79 eller 500 poäng.

Har faktiskt nyttjat min skidmask, under en kall skotertur, fungerade alldeles utmärkt!

Då har det gått drygt 4 veckor efter order och fortfarande inga poäng :(
Dags att klaga enligt supportsidan:

>>
Jag har inte fått mina EuroBonus Extrapoäng?
Det kan dröja upp till 4 veckor från inköpsperiodens slut tills EuroBonus-poängen blir överförda till ditt EuroBonus-konto.

Vem ska jag kontakta om jag efter 4 veckor fortfarande inte har fått mina EuroBonus-poäng?
Du ska kontakta SAS EuroBonus +Deals kundservice på +46 (0)313 045 600 eller på support@plusdeal.se.

Kontaktade dem här om dagen och fick svaret att det ska ta 4 veckor ( och att nått gått snett) samt att mina poöng kommer nästa vecka.

Kontaktade dem här om dagen och fick svaret att det ska ta 4 veckor ( och att nått gått snett) samt att mina poöng kommer nästa vecka.
Fick exakt samma svar. Handlade skidmask 15/2, kontaktade dom 21/3 och fick följande "nollochinget-svar" den 25/3:

Hej Robert

Tak for ditt mail.

Det kan dröja upp till 4 veckor från inköpsperiodens slut tills EuroBonus-poängen blir överförda till ditt EuroBonus-konto. Du vill få dina poäng i slutet av den här veckan.

Ha en fin dag.

Har fortfarande inte sett några poäng. Får maila igen.. Rätt kasst får man väl säga.

Fick följande svar förra veckan efter att jag efterlyst mina poäng:

"Jeg har nu tjekket med mit bagland, og du skulle gerne have dine points på mandag."

Måndagen har nu gått och föga förvånande har inga poäng trillat in...

Toppen