Senaste nytt

SAS +Deal

Hittade av en slump en PDF med kvitto på skidmasken och inser nu att jag faktiskt inte fått någon skidmask!

Har ni fått någon? Jag beställde 26feb!
Snart skidsäsong igen ju!

Jag har oxå beställt, betalt och fått poäng för en men själva masken har inte kommit ännu. Undra om man ska reklamera det köpet på sitt kreditkort då varan inte kommit hit ännu?

Skidmasken har både kommit och använts. Man ser inte riktigt klok ut i den (men det är man ju å andra sidan inte). Nu utmanar jag resten av SAS-shopparna på fotobevis! Här är @fcx i sin charmiga skidmask!
DSC_0351.JPG

Min kom mer eller mindre omedelbart men de extra poängen fick drivas in. Ska ha min när jag kör skoter, under integralhjälmen så syns det inte att man ser ut att tillhöra IS, IRA eller nått sånt.

Jag fick min efter några veckor. Använde den för första gången runt nyår, och barnen blev avundsjuka. Tur då att samma mask dök upp på Let's Deal i veckan, beställde en 3-pack för 149 kronor.

Noen som vet om denne nødbatteriladderen er kurant? 269kr for 13,000MAH virker å være ganske OK.
SAS EuroBonus +Deal

Tror en vanlig iPhone kan laddes 3-4 gang på en slik? \

Den samme finnes til 199kr på en annen nettbutikk, men da får du jo ikke 269 eurobonuspoeng (he he :D ).
Har lenge tenkt på å kjøpe en, så "å slå to fluer i en smekk" med både points og ladder hadde kanskje vært kjekt.

Toppen