Senaste nytt

SAS Charter!

Hej,

Kanske dum fråga men, vi flyger med SAS Charter till Grekland i september från ARN. Bokat separat resa LLA till ARN (plus) i god tid innan.

Förstår att vi kan använda loungen på ARN på vägen hem, men antar inte på vägen dit?
Beror på vad det är för flight nummer, om det är riktig charter, eller bara köpta platser på en vanlig avgång.

Mer funderingar med just SAS Charter, eller, kanske generellt.

Kan man köpa sig in på någon lounge på Arlanda?

Om vi köper lounge via Apollo så blir det SAS lounge, antar att det inte går med guldloungen då?

Vet att det inte så kuliga lounger men trivs ändå bättre lite avskilt.

Mer funderingar med just SAS Charter, eller, kanske generellt.

Kan man köpa sig in på någon lounge på Arlanda?

Om vi köper lounge via Apollo så blir det SAS lounge, antar att det inte går med guldloungen då?

Vet att det inte så kuliga lounger men trivs ändå bättre lite

Tror det är samma som tidigare. Då kan du lägga till SAS lounge på samma ställe som du kan förboka sittplatser. Du får då tillgång till SAS vanliga Plus lounger.

En trevlig start på semestern :)

Någon som har koll på om det går köpa in sig i någon annan lounge? Hade varit kul testa något annat. :)
Tyvärr är du nog på fel forum för att få svar på det, de flesta här har Guldkort och sitter i Guldloungen och är defenitivt inte intresserade av att någon utböling kan köpa in sig och komma in där.

Jag rekommenderar Fejsbock för svar på din fråga!

Tyvärr är du nog på fel forum för att få svar på det, de flesta här har Guldkort och sitter i Guldloungen och är defenitivt inte intresserade av att någon utböling kan köpa in sig och komma in där.

Jag rekommenderar Fejsbock för svar på din fråga!

Ja jo jag hör vad du säger.

Är guld hos SAS men hjälper ju föga när man åker Charter.

Det är ganska lätt att hitta på Swedavias sida. Det finns inte några hemliga lounger. https://www.swedavia.se/arlanda/service/?f-3172892=3127295

Utöver lounge så finns det VIP servicen som är relativt billigt sett till priser i Sverige och vad sådant kostar på andra orter.

Men där framgår inte om det går att köpa sig in.

Kan givetvis maila runt men det finns ju ett forum med garanterad kunskap här.

Snabb koll ger 60 loungen, hittar inget om att köpa sig in där.

Pontus. Har inte Platinum längre, bor i en mindre ort och det finns inget värde för mig här.

Pearl, bara terminal 2?

Toppen